pseudoprobleme*

*Nu, nu cele la care se referă Wittgenstein (mda, devine o obsesie...thanks a lot! >:P) cand vorbeşte despre logica limbajului şi neînţelegerile ce pot surveni.

Ci, de exemplu:
,,E neapărată nevoie să pun diacritice la proiect/eseu/teză de licenţă etc.?" (d'oh!)
În timpul examenului: ,,Ce titlu ai pus? Examen?"
,,Dacă am scris 2 pagini şi jumătate în loc de 3 depunctează?"
Curs: engleză. Tema: articol. Întrebare: ,,Articolul trebuie să fie în engleză?"
,,Să-mi iau cizmele cu toc de 10 sau pe-alea de 15?"
,,Oare se supără dacă întarziem o oră?"
,,Ai vazut ce zicea pe otv/ddtv/pro/realitatea/bla? Cică..." (oricare ar fi subiectul frazei care începe în maniera asta intră sub incidenţa temei de faţă)

- porcina, nevoia de asociaţii studenţeşti (din care ,,palpabil" e doar statutul), 2012, ce-a mai făcut cutărică între două meciuri.

Later edit (genial, relevant, reprezentativ. enjoy!):
,,Am inceput sa port unghii false (tips + acryl,apoi gel) acum 3 ani. Deoarece stilista care se ocupa de mine a plecat in strainatate acum 3 luni,am fost obligata sa schimb diferite saloane. Am incercat fete care lucreaza in coaforuri sau de acasa sau in saloane specializate precum Perfect Nails si am ramas profund dezamagita. Fetele care lucreaza de acasa folosesc tips-uri ieftine,nu curata excesul de adeziv,nu stiu sa foloseasca drill-ul in mod corect, nu stiu sa aplice gelul(se umfla in 2zile),nu curata adecvat cuticulele.Am ajuns in disperare de cauza la Perfect Nails Unirii, unde, dupa a doua programare am jurat sa nu mai ajung in viata mea.Am fost lucrata de o domnisoara Elena, mult mai preocupata de barfa cu colegele decat de mine.Am asteptat 5 minute ca domnita sa isi termine tigarea in timpul programarii mele. Mi-a dat sangele la 6 unghii din cauza indepartarii brutale a gelului cu pila la schimbarea tips-urilor. Am rezistat 2 ore la barfa angajatelor cu privire la clientele salonului, totul de fata cu mine. Aveti si voi astfel de probleme? Ma gandesc sa deschid un salon specializat si as vrea sa stiu dk exista si alte femei ca mine, care cauta servicii de calitate"


end of ză bârfă :D

Comentarii

  1. Genial. Ia zi, n-ai si tu probleme din astea? Propun sa-ti deschizi tu salon specializat! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Într-o zi mi s-a rupt o unghie. Şi era foarte enervant, să ştii. Atunci m-am gandit, pentru prima oară, să-mi fac salon de pilire.

    :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu