The ex [eks] chapter


Exam session

Status: over.
Passed: 14/15 [double bleah!]
Satisfaction: 0,8 %
Self esteem: low but rising
Percent of useless efforts : I'd rather not say
Overall: bleah!




Going home. Her home and "What Ram Found There", chapter MMMCXXIV:
Ai mei, în faţa Realităţii, ecran inroşit de titlul ,,ierburi ucigaşe". Frunze de cannabis de decor şi neni (ca de obicei) chirăitori. Ultimele cuvinte auzite înainte de a ajunge în camera-mi: ,,Să nu te prind! Uite...au ajuns tineri la spital că le-a pus în băutură şi n-au ştiut!!".

end of page 0
.

Comentarii

  1. Congrats, sobo! :P Acum poti sa "indulge in the decadent aspects of life", sort of. :P

    Dar sunt de acord cu parintii tai (daca am inteles bine ideea principala). Porcariile alea de "Magazine de vise" shouldn't have been there in the first place.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mm...problema mea era alta: oamenii care absorb ca bureţii tot ce zic posturile de genul.
    E ca şi cum ai rămâne mereu în rulotă, pe vârful multelui şi ai urmări un buletin meteo sa-i zicem denaturat. Ai crede ca ştii mai bine ce-i afară decat ăia care scormonesc în jurul rulotei.
    Poate că uneori chiar e aşa...dar unii sunt influenţabili de intoxicările mediatice.
    Unul din publicurile-ţintă, after all.

    Nu susţin ideea de "spice shop", oricum.

    Înapoi la lucruri ,,neserioase": mulţumesc, de-abia aşteptam să se termine şi asta.
    Cît despre "the decadent aspects of life"...pe vremea asta, prefer să mă gandesc la somn şi conservarea energiei. ;))

    hug

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu