jOcUleŢe

Pentru că, aşa cum ziceam şi seara trecută, prostez postez mai toate tâmpeniile, without ruminating and writing about such interesting things like the last book I've read, politics, gAgA, WWI, WWII, Bucharest, Romania, end of the world etc.

Pentru că nu mai ştiu ce să fac până vine timpul să plec (azi facem negrese!!! :D), am aruncat un ochi (daca locuţiunile astea ar implica şi realizarea celor descrise, mi-aş lua ochiul inapoi) pe câteva din jocurile online cu care îmi ocupam timpul mai demult (cam în perioada în care n-aveam chef să tocesc variante de BAC).

Am făcut chiar şi top. Enjoy! :)

1 Magic Pen (freedon is nice)
2 Bobbles (obsesie care m-a ţinut cam o lună şi ceva)
3 Laser Reflections (fizica, nene)
4 Cheese Dreams
5 Plumber (ţevi...ala pe care-l jucam pe la vreo 6 ani)
6 SlingFire
7 Fluids
8 Chat Noir (nice idea)
9 Hitz
10 Bloxorz
11 Mahjongg (addictive and smart)

Comentarii

  1. N-ai ce face. :) Asa ca, daca tot stai degeaba, fa-mi si mie eseul pentru maine. :D Doar 3500 de cuvinte, o nimica toata. :D Il compari pe Keats cu Browning si concluzionezi ca amandoi sunt niste distrusi, dar niste distrusi cu mintea sexy. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. A trecut termenul...sper ca te-ai descurcat sa demonstrezi ca sunt sexy si ca au minte. Sau ca tu esti sexy si ai minte. Sau ca ei au minte si tu esti sexy sau invers sau never mind. :P

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu