nişte

Tocmai (acum o oră) am terminat de citit Logicomix. Singurul eveniment notabil pe ziua de azi. Am recunoscut nişte idei prezentate de evil în discuţiile noastre, am dat cu nasul de ce mai ştiam din mitologie şi din British lit, am apreciat minuţiozitatea oamenilor...mdeah, de parcă ar trebui să folosesc termenul ,,a aprecia", ca simple uninitiated mortal ce mă aflu.
"Given the right amount of irrationality, one can read religion even in Logic"

And I know at least one person who can! I admit 1984 is not Logic but... You get my point.

În rest, ochii mei obosiţi, scoşi deasupra pervazului (pentru prima si ultima oară pe azi), au ţinut să mă facă să cumpănesc câteva minute bune dacă o tanti care stătea în faţa mallului aşteptând era sau nu Teo. În aşa hal am ajuns. Să văd de-al de din ăştia peste tot. Cred că e pedeapsa pentru dezinteresul în ceea ce priveşte chestiile politice (pentru care încă nu ştiu ce parte din mine se face vinovată).

Am întunecat monitorul punându-mi noii ochelari de soare. Cam cât de cum o arăta de dinafară? Fiţă de om plictisit, obosit şi sedat, speriat de muşchii tensionaţi din zona ochilor şi de probabilitatea că, în curând, va trebui să poarte ochelari dar, în acelaşi timp, prea leneş să se îndepărteze de monitor, prea ofticat pentru a adormi acum.


Repeating Epilogue:
Twist in my sobriety

Comentarii

Trimiteți un comentariu