Primul blog şi altele

Din lipsă de ocupaţie până se face ora de ieşit cu monstrul, începusem să caut urme ale primului blog. Am dat de cel despre care spuneau mai toate sursele că ar fi primul blogăr: Justin Hall. Tipul ar fi început să ,,cocheteze" cu ideea de web log sau ,,blog primitiv" [:P] prin '94. Linkul vă va purta spre prima sa postare (feb 1996). Astăzi, blogul lui (încă postează frecvent) arată aşa.

Altele
Până acum un an şi ceva, doi, una din îndeletnicirile mele zilnice era scrierea de email-uri luuungi în care mă povesteam, zi cu zi. Având mai mult de 3 persoane cărora trebuia (dar da, îmi plăcea) să le povestesc bazaconii de-ale mele, mă obişnuisem să stau ore întregi recompunând întâmplarile, trântind aproape fiecare gând pe care-l aveam (inclusiv din cele venite în timp ce scriam email-urile) şi reformulând, adaptând ,,modul de a zice" pentru fiecare receptor în parte.
Cu timpul, demonii au plecat (măcar pentru o vreme), prietenii s-au mai rărit (ori i-am mai rărit), tărâmuri noi de explorat au apărut, mesajele s-au scurtat din ce în ce mai mult, sub masca celor 2 facultăţi între care trebuie să mă împart am luat shield-ul de busy almost all the time, m-am înstrainat şi am înstrăinat. Poate că aşa facem când creştem sau, mai bine zis, aşa scădem când creştem. Zic şi eu. O fi tot filosofie, vorba lu' Camil, dar sigur din aia de grad inferior.

Comentarii

Trimiteți un comentariu