people versus people blog. ram's landing log

people versus people: scurtă urmă de frustrări

Queer things said straight


Thursday, April 1, 2010

scurtă urmă de frustrări

Mă uit iar, cu ochi abia redeschişi, spre petele de jos, din stradă. Primesc mesaj ca-i grevă, mă gandesc că nu mai pot ajunge unde-am promis, apoi îmi revin: aburii dimineţii. Zic ,,bine că merge metroul" şi-nchid iar ochii. Bate vânt rece, a ploaie, deşi afara e senin cu şanse mari de soare all day long. Ieri mi s-a ridicat, de către o profă, întrebarea existenţială de ce orăşenii zic, atunci când plouă, că e urât? Poate pentru că n-avem culturi de care sa ne-ngrijorăm sau avem întâlnirea vieţii noastre şi nu vrem să ne strice freza, poate ca trebuie să mergem al serviciu sau la şcoală (denumire generică) şi traficul ş-aşa împuţit începe să ,,miroasă" şi mai rău, a animale plouate, poate că n-avem bani să stam pe undeva cu o apă în faţă cântându-i lui sau ei I love you după combina vreunui bar.
Guguştiucu', alarma mea, dă târcoale. Trează cică sunt, poate că ideea lui e că ar trebui să plec.
It is time
, parcă fâlfâie...
Săracul; el, care nu vrea să zică nimic de genul ăsta. Nimic nu se subînţelege, asta auzeam frecvent prin liceu.
Da, dar imaginea X sugerează cutare şi cutare lucru, prin contrast cu imaginea Y, la care eul liric se referea ca fiind o etc. Se poate extrage sensul de Z, cu valenţe... Desigur, autorul a vrut aici să nush ce.
Sigur că da. Dacă s-ar fi gândit mai mult, sigur ţi-ar/ne-ar/v-ar fi dat dreptate şi chiar ar fi realizat că, de fapt, chiar vrea să spună cutare şi cutare.

2 comments:

  1. Wtf, ce mai conteaza. Daca autorul a murit, putem sa zicem orice. xD Nu trebuie sa ne facem griji decat daca e inca in viata. ;)

    ReplyDelete
  2. Si daca ne aude sau citeste despre el, sigur n-o mai duce mult dupa. OK, got it :P

    ReplyDelete