Tower of The Sorcerer (var 2D)






Un joculeţ fain rău pe care l-am redescoperit acum 2 zile, după prima lui atestare pe PC-ul meu (de acum mai bine de 7 ani). Este o combinaţie de Role Playing Game şi Puzzle, cu grafică 2D (e şi o varianta 3D, dar am preferat-o pe prima, face gameplay-ul mai uşor).
Jocoletele e de prin 1998 şi e făcut de doi japonezi, cu niste lacune in the use of English (se vad în puţinele dialoguri).
Mi s-a parut şi acum, rejucându-l şi, finally, terminându-l, un time-passer destul de captivant şi inteligent (trecând peste povestea cavalerului care -nu-i aşa?- trebuie să salveze prinţesa, să omoare chestiile din cale, să îşi calculeze aproape fiecare mişcare, să găsească pasaje secrete şi să îl omoare pe the big bad guy).

Se poate downloada (vreo 3Mb) de aici
Şi niste screen-uri cu ce-am făcut mai toată dimineaţa şi ziua.
Have fun!

Comentarii

  1. Nu m-am prins cum se joaca. Stiu doar sa-l misc pe tip din sagetele. Any tips? :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Well...da. Ideea e ca usile galbene se deschid cu cheile galbene, alea mov cu mov and so on and so forth (:P). Si tre' sa run into some of those creatures, sa iei cristale si portiuni din alea, sa vorbesti cu mosii si cu negustorii; sa-ti calculezi cam fiecare miscare (fiecare chestie pe care o ucizi, asa incat sa ramai cu viata pana la urmatoarele scari, fiecare cheie pe care o folosesti). Vezi ca e cam frustrant cand you get stuck.
    Pentru ca se prea poate sa nu fi inteles nimic din poliloghia de mai sus, uite un link :P
    http://www.youtube.com/watch?v=XbXPzrCU1Zk
    (tipu' sau tipa de-a facut clipu' s-a miscat leeeeent, but you get the idea)

    Have fun!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu