Trandafira şi Minca

Câte ceva despre autor
Stare: somnoroasă
Ascultă: Max Raabe - Tainted Love
Primul lucru vazut de dimineaţă: tavanul
Al doilea: geamul
Al treilea: pe Mincă, aia, că Teo dispăruse

Ego, omul ăsta de se ia de toate chestiile, porcarii sau trebi serioase se va lua şi de catindatele care i s-au urcat pe deasupra capului in ultimele 3 zile. Ignoranţa-mi trebuie scoasă aici, în public şi bătută un pic de faţă cu străinii: habar n-aveam, până acum vreo 3 zile, din ce colegiu electoral face parte şi sertaraşu' meu, adicătelea domiţiliul. Acum ştiu. Mă simt cu mult mai bine. Fără glumă.
Dar să rivenim la ce încercam să zic. Carevasăzică TEOdora T.(care a avut grijă să îi ajute şi pe-ăia care o ştiau, nah, de la TV dar poate că nu se prindeau că pe bannerul ăla de deasupra ţestei le flutură chiar ea, tanti de la TV) şi Liliana M. catindează pentru colegiu' meu, cetăţeancă nesimţită şi ignorantă (da, îi ştiu sensul; să lăsăm, însă, aşa...e mai thrilling).
Carevasăzică2, prin zona mea de reşedinţare au apărut bannere, verzi şi roşii. Îîîîîîn colţul verdeeeeeee: Teeeeeeeeeeeeeeeeooo! iar prisma roşie este marca incontestabileiiiiiiiiiiii: Linialaaaaaaaaaaaaaa!

Să vă explic
A treia imagine pe care am văzut-o acum trei zile, trezindu-mă: o fâşie verde cu faţa Teodorei plus sloganul (,,Mai mult suflet, mai puţină politică") pe lângă o diiiitamai (and I mean it) prismă cu faţa, corpul şi mâna întinsă a Lilianei (,,Soluţia pentru viitor" şi ,,Votează pentru tine").
Day two: Aceeaşi prismă, acelaşi banner agăţat, însă, doar de o parte.
Day three: Prisma şi-atât. Teo dispăruse. M-am uitat brusc şi spre capatul celălalt al străzii, doar-doar oi mai găsi-o măcar acolo. Era, am oftat uşurată. Cu spatele alb şi dreptunghiular la mine, dar m-am gândit că nah...şi ăia de pe stradă au dreptul să o vadă.
Am primit chiar şi scrisorică de la ea. Zice un pic de emisiunile ei, un pic de background (educaţie, heh) şi că proiectul ei îs copiii; în fine...se mai scuză că a scris prea familiar şi îmi readuce aminte că ea nu-i politician şi d-aia. Dar poate fi. Până atunci, ne anunţa că o gasim pe strazi, în pieţe şi parcuri.
Aştept cu nerăbdare şi scrisorica de la Mincă. Se uită ea cam ciudat în poza aia, dar încerc să mă las de judecat oamenii (numai) după aparenţe.

Comentarii