Leapşa - 20 de lucruri care-mi plac

Note:
*Venita pe filiera Nada - Drooopy
*,,Lucrul nu e chestie. Lucrul e ceva cu care poţi să-ţi dai în cap sau în care poţi să dai cu capul." (Săndoiu) Nu voi ţine cont strict de descriere, dar mi-am amintit de prof şi de ,,viziunea" lui.

1. mirosul cărţilor noi (împreuna cu cele de acetonă şi vopsea) - început de junkie, ştiu
2. să dansez, ascunsă în cameră
3. teatrul
4. scările liceului, balustrada, gangul, curtea interioară a facultăţii (lucruri corespondente unor amintiri. dragi, am zis-o.)
5. fumul de ţigară şi gestul de a fuma (aş fi cel mai fericit om dacă s-ar inventa ţigara fără nicotină, gudron care poate scoate, însă, fum)
6. începutul toamnei
7. vinul roşu
8. luminiţele (cele ale oraşului şi stelele, mostly)
9. locurile înalte (palmaresul meu de oraş conţine: ,,vedere de pe spitalul universitar", ,,vedere de pe unirea" - sună dubios-, ,,vedere de pe radiodifuziunea română")
10. să povestesc
11. masajul ;;)
12. pepenele verde
13. insignele şi ghiozdanul, rămase din ,,alte vremuri"
14. plimbările lungi (mai ales cu maşina) şi mai ales pe ,,traseul nostru"
15. să înot
16. cărţile de joc
17. să citesc/aud chestii despre mine (atat de orgolioasă şi...atât de sinceră :))
18. săruturile
19. clepsidrele şi ceasurile solare
20. lucrurile primite de la oamenii importanţi pentru mine :)

Lista se încheie, după 3 pahare de vin şi merge laaaaaa
Oana, Mary şi The World Unseen.

Comentarii

  1. :)) ce ne faceam noi fara lamuririle lui Sandoiu? Nu puteam sa raspundem la leapsa ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. ba raspundeam. la fel de inexact ca si pana acum :))

    RăspundețiȘtergere
  3. cand ai spus ca iti place balustrada, te-am si vazut alunecand pe ea, stand pe o parte :)cu tot cu senzatia de gol in stomac atunci cand alunec...

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow! Parca am fi fost in acelasi liceu, at the same time :))
    Eeeexact asa se intampla. Plus agatat si stat ,,spanzurata" spre partea cealalta.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu