Uat ei dei!

Băăăăi, daaaaaa...prima mea oră de predare. Lăpuşneanul a fost măcelărit cu graţie de cea care vă scrie aste rânduri! Am primit ,,bafte" înainte de a urca pe scarile profesorilor de la profele de info, franceză şi de la colegele-asistente. Am reuşit să intru cu catalogul fără să-l fi scăpat, în prealabil, pe undeva. Nu credeam că voi fi în stare să întreţin un dialog cu elevii (dar s-a întâmplat), credeam că mă voi înroşi, bâlbâi, încurca (n-au avut ei norocul). Mi s-au înmuiat, totuşi, picioarele cum am pus creta pe tablă să scriu titlul. Tremuram şi scriam (un tremurat imperceptibil pentru ochii distanţaţi, aşa cum aveam să aflu de la evaluatoare). Încă sunt în post-traumatic. Am uitat să scriu data. Mi-am amintit să dau temă şi să fac un pic de mişto de unele din colegele de facultate (ah, subtilitate!) sfătuindu-i să se ferească să facă lucrari exclusiv din citate, compilaţii aproape inutile care ,,nu dau bine", mai ales când se ajunge la un nivel superior ciclului liceal. Trist, dar se întâmplă şi la noi (şi-aici i-am flatat, da).

Mai pun un Lip Service şi mă calmez. A fost o zi bună. Am murit şi-am înviat so all is good. Am primit ,,oferta" de a-i acoperi profei încă nişte ore, poate voi reuşi să mă mai gândesc după ce mă refac.

out.

Comentarii