Top chestii pe 2010

Ce pretenţii să ai de la un om îngeţat, care se chinuia să ajungă acasă? Mi-a venit ilustrul, originalul gând să fac un top cu momente memorabile (şi, în consecinţă, menţionabile aici) din anul ăsta. Cum am început să mă dezgheţ, însă IQ-ul mi-a ramas acelaşi, voi continua. Categoriile vor fi create din mers. Să zicem:


Cel mai penibil moment: Aici ar trebui să stau ceva timp să aleg. Dar cum nu vreau s-o fac, declar momentul în care le-am predat liceenilor urmatoarele: ,,Exista trei tipuri de conflicte: exterioare, interioare şi laterale". Paranteză: profa le vorbise până atunci de latente.

Cel mai addictive joc: Worms Reloaded (şi ruşine să-mi fie ca nu mai jucasem până acum)

Cea mai mare realizare: Examenul la sintaxă engleză luat cu o nota mai mult decât onorabilă

Cel mai fain lucru ronţăibil: castanele la egalitate cu ce-am încercat la restaurantul chinezesc

Melodia ascultată de cele mai multe ori în decursul a 8 ore: mes quins - printeso (sample)



Cel mai urât mirositor loc: Iar avem egalitate. Nu pot alege între toaletele facultăţii şi damful cela de prajeală de pe lângă nic (romană)

Cea mai proastă piesă văzută: Camerista (TNB, de parcă aţi mai putea găsi altundeva aşa ceva)

Cea mai proastă piesă nevăzută: A mea

Cel mai mediatizat eveniment din facultate: incendiul

Cel mai persistent tic: ,,De-abia aştept!"


Cea mai faină excursie: la Bâlea

Cea mai tâmpită ,,invenţie": Shewee

Cea mai nouă ţintă pentru când mă voi urni să m-angajez: Google

Clipul care mi-a smuls lacrimi -
And my life, as well as hers, "is not gonna get any better than this. This is the top."

Comentarii