people versus people blog. ram's landing log

people versus people: Top chestii pe 2010

Queer things said straight


Wednesday, December 29, 2010

Top chestii pe 2010

Ce pretenţii să ai de la un om îngeţat, care se chinuia să ajungă acasă? Mi-a venit ilustrul, originalul gând să fac un top cu momente memorabile (şi, în consecinţă, menţionabile aici) din anul ăsta. Cum am început să mă dezgheţ, însă IQ-ul mi-a ramas acelaşi, voi continua. Categoriile vor fi create din mers. Să zicem:


Cel mai penibil moment: Aici ar trebui să stau ceva timp să aleg. Dar cum nu vreau s-o fac, declar momentul în care le-am predat liceenilor urmatoarele: ,,Exista trei tipuri de conflicte: exterioare, interioare şi laterale". Paranteză: profa le vorbise până atunci de latente.

Cel mai addictive joc: Worms Reloaded (şi ruşine să-mi fie ca nu mai jucasem până acum)

Cea mai mare realizare: Examenul la sintaxă engleză luat cu o nota mai mult decât onorabilă

Cel mai fain lucru ronţăibil: castanele la egalitate cu ce-am încercat la restaurantul chinezesc

Melodia ascultată de cele mai multe ori în decursul a 8 ore: mes quins - printeso (sample)



Cel mai urât mirositor loc: Iar avem egalitate. Nu pot alege între toaletele facultăţii şi damful cela de prajeală de pe lângă nic (romană)

Cea mai proastă piesă văzută: Camerista (TNB, de parcă aţi mai putea găsi altundeva aşa ceva)

Cea mai proastă piesă nevăzută: A mea

Cel mai mediatizat eveniment din facultate: incendiul

Cel mai persistent tic: ,,De-abia aştept!"


Cea mai faină excursie: la Bâlea

Cea mai tâmpită ,,invenţie": Shewee

Cea mai nouă ţintă pentru când mă voi urni să m-angajez: Google

Clipul care mi-a smuls lacrimi -
And my life, as well as hers, "is not gonna get any better than this. This is the top."

No comments:

Post a Comment