Experienţe brainwashing

Noi facem multe împreună. Suntem cuplul ideal. Şi viaţa e frumoasă până ne despărţim.

Am ascultat o oră de ,,Jocurile Daniei" (asta vine ca o explicaţie pentru ce-i mai sus - mă rog, doar obsesia despărţirii ar putea veni de aici, în fine).

Azi ne-am spălat creierele împreună. N-a fost erotic ci teribil de amuzant (şi asta poate fi mai intens, uneori - depinde de mood şi de oameni).

Ea făcând pe Sherlock Holmes şi depistând purici-infractori care au plagiat, compilat sau copiat de-a dreptul eseurile, eu încercând să termin de completat mirificul dosar de practică pedagogică. Am aflat multe azi, de la puricii ei. De exemplu, toţi cei care se uita la filme sunt voyeurişti (da, da, da, indiferent de tematica filmului). Micii Freud apar de cam peste tot, nu doar din sălile de cinema întunecate, peşteri platoniciene reinventate. Că veni vorba de Platon, se pare că există dubii dacă el l-ar fi inventat pe Socrate. Mă gândeam că, de vreme ce Socrate a fost profesorul lui Platon, the deal (if any) works the other way around.

Mă întorceam, printre lacrimi, la propria mea problemă: nu cea de a pica plagiatori sau copişti, ci aceea de a răspunde la nişte întrebări absolut cretine fără să pară că îmi bat joc de nefericitul profesor (if any) care va citi.

Trecut, aşadar, prin adevărate chinuri, ferind foaia de lacrimi şi salivă, prin întrebari de genul:

,,Problemele ce trebuiau invatate erau corelate cu limbajul prea sofisticat al profesorului?" - aici am avut un blocaj imaginativ şi n-am răspuns nimic (ma rog, liniuţa nu cred ca se pune ca raspuns)

,,Au manifestat elevii interes fata de lectie? Notati pe scurt: pozitia corpului, expresii faciale care indicau interesul elevilor. R: Elevii isi priveau profesorul miscandu-si capul in functie de locul pe care il lua acesta in timpul dialogului"

,,Au incurajat resursele vizuale elevii sa participe si le-a stimulat simturile?" - am preferat sa scriu un ,,Da" urmat de ,,şi corect este: le-au"

Mess:

,,Ce ati observat in legatura cu urmatoarele aspecte: Caldura - am pus ,,mare" o fi ok?

Respectul: DA (elevii se adresau respectuos si nu vorbeau urat peste profesor)"

,,ego: de unde sa stiu daca elevii s-au auzit bine unii pe altii??)
iv: au venit cu adeverinte de la orl
iv: in fiecare saptamina"

,,Elevii se misca prin clasa?"
ego: da, misuna
Spatiile goale din clasa sunt foloisite de elevi?"
ego: nu, nu toate"


Închei fericită că s-a terminat şi că oricum nu mai contează (dacă suntem obligaţi să mai facem şi master cu oamenii care formulează astfel de întrebări şi cerinţe, apăi prefer să mă fac- cum plănuia o colegă- barman).

Comentarii