post-create.g

is it morning yet? yesss
inseamna ca ma pot plimba prin casa, pe strada fara sa par dubioasa. am incercat sa visez igluuri si dinti insa n-am reusit decat sa ma ingalbenesc cu lamaie si sa ma zgaiesc la partea interioara a pleoapelor.
,,Anestezicul este infiltrat direct in tesuturile in care urmeaza a se interveni sau in diverse puncte aflate la distanta de zona in care se va lucra. Substantele anestezice de infiltratie sunt: lidocaina (xilina, xilocaina), mepivacaina (carbocaina), bupivacaina (marcaina)."
si esti alergica? how the fuck should I know? we shall see.
poate atunci voi reusi sa ma gandesc doar la igluuri.
daca nu-mi ia tensiunea si trece direct la seringa am scapat. :)) if something, o sa creada ca-s alergica.

da...
modul ,,ma doare-n cot" (ah, ce nedelicat, stiu!) s-a declansat. nu vad rostul de a fi lame doar inside my head, atata timp cat incep sa devin imuna la ceilalti.

[argh...stop inviting me to your uber-extra-bum-bum-parties, people!]
la un moment dat am sa ajung sa cred ca ei invita doar profiluri, nu persoane. sunt constienta ca, de cele mai multe ori, asa si e.
da' daca e cineva out there care chiar selecteaza? :)) sounds creepy. never, never pick the sick one, I tell you (and others may confirm). moreover, if she seems funny, too then turn around and don't bother.

a...am incercat sa ma uit la Burlesque, chiar am incercat. imi pare rau, da' a fost prea glam...it was too much for me so I stopped. but thanks. :)

i-am vazut, in noapte, pe oamenii aia de umbla pe picioroange (pana atunci doar auzisem de ei), plimbandu-se pe cablurile electrice. aveau niste miscari atat de naturale incat mi-a fost imposibil sa nu cred ca faceau asta cu foarte mare usurinta. vorbeau intre ei. as fi putut intelege ce ziecau daca nu ai fi fost acolo, in ambele urechi, povestindu-mi salturile tale magnifice. stiu, am fost de multe ori la spectacolele tale. in niciuna din dati nu s-a intamplat sa gresesti. pe ei ii vedeam si auzeam pentru prima data si-mi parea rau ca nu le pot prinde discutia. nici macar fragmente.
bine, pana la urma...despre ce-ar fi putut sa vorbeasca? m-am resemnat asa, incercand sa imi alung imaginile (salturi si picioroange, salturi si picioroange), gandindu-ma la igluuri. de fapt, asa am inceput incercarile. apoi au venit si gandurile despre dinti.

cu o zi inainte (sau doua?) avusesem o discutie despre jurnalism. m-am racorit un pic comparand struguri uscati cu stafide (vai, ce scoala facem noi si ce se face la jurnalism...). am ajuns, inevitabil as zice, la comparatia dintre jurnalismul ,,de la noi" si cel ,,de la ei", diferenta principala fiind ca englezii (sa zicem) ar avea 2 ziare favorite (,,cel serios" si tabloidul"). patura noastra vasta ramane, insa, doar la unul. nu-i greu de ghicit care. apoi am sapat, am tot sapat, prin bere si gin...si-am dat de radacina putrezita, cauza tuturor efectelor (! :P): invatamantul de doi lei. am scuturat repede imaginile succesive cu mine, absolventa de litere, apoi de master in pedagogie (:|) apoi de profesor la cucuietii din deal, coborand (si urcand, daca e sa ma gandesc la alt palier) dupa cativa ani la cucuietii din vale, ajungand in targul X, avansand spre oraselul de pe langa marele oras, ajungand, in final, profesor de oras (nene) si zicand ,,bai, da' eu nu vreau asta!". :) ca atunci cand (sa zicem) Achilles intrece totusi broasca, ajunge la 3 centimetri de linia de final si isi da seama ca, de fapt, ar vrea mai degraba sa fie intrecut (,,Ce naiba! Mai bine ma vor sti unii ca parte a unui paradox (n.a. suna kinky), decat altii drept desteptul care a alergat mai repede decat broasca testoasa!").

Mai departe, voi amalgama in mine.
Macar mi-am dezmortit degetele.


live from parisJ,
the sick-o

out.
The White Stripes - Seven Nation Army




White Stripes - Death Letter

Comentarii