tot azi :)

evening

mergeam spre ei -inca ploua- si imi inchipuiam ca am doua inimi. in conditiile in care acceptam imaginea mult folosita cu inima ca ,,centru" al iubirii, mi se parea fain sa ma indragostesc de cineva si sa ii ,,aloc" una din ele. as ramane cu cealalta daca lucrurile ar merge rau. apoi m-am gandit ca as putea simti bataile in ambele, la fel de intens si poate mi-ar fi greu sa pastrez una doar pentru eventualitatea in care s-ar putea intampla ceva dureros...


[...]

[un fin observator a tinut sa imi spuna ca nu mai vazuse privirea aia din anul I.]

night

and then...you took me by the hand. am alergat prin polaie si buna parte din zecile alea de metri ma vedeam deja in vama. sometimes I feel I'm too sick. shoot one heart. the other one will be telling a sour joke. but 'till then, let's wait. :)

sa poetizez...not my cup of tea. sa relatez exact...n-are rost. sa fiu cat mai lapidara...asta mai degraba.



Comentarii