Across the Universe. Must go

A
am revazut Across the Universe. am stat in ploaie, am fumat. ne-am tinut de mana, ai fugit de mine. am dat de altii and so on. mi-ai amintit cat de fain e sa fugi dintr=un loc in altul. a trecut ceva vreme de cand mi-a placut mult un film. am melodii (like this one) de pe coloana sonora in player.

br/...codependency strikes again. like it was ever gone. Narcissus Und Codependent - part x...\br

A'
m-am gandit la calcat pe cap si la your future ex. uneori imi pare ca I don't really care, alteori as vrea sa fii aici sa te eviscerez cu lame de ras tocite. oare ce-ar spune cand te-ar vedea numa' sange? not much (oricum nu pare sa aiba vreodata ceva de spus). n-ar apuca decat un glont.

and the blackness, oh, the blackness...
I'd like to be less elliptical.

Comentarii