ceva frustrant în legătură cu visele

mi se tot povestesc vise. fascinant şi frustrant în acelaşi timp. mă mai trezesc cu persoane care îmi spun că m-au visat. uneori oameni cu care nici n-am prea avut tangenţă in real (termen ce trebuie ,,luat" cu precauţie) life. le ascult/citesc povestirile în detaliu şi nu mă pot controla să nu îmi spun (şi să le spun) că eu nu sunt capabilă să îmi amintesc visele. sau sunt, dar aşa, limitat. dacă îmi amintesc o părticică dintr-un vis (sau că am visat ceva) la câteva luni e deja minune.

stăteam pe pervaz, cu cineva provestind alert chestii despre mine cea din vis. la cât de dereglată perfect normală mă simt în ceea ce priveşte subiectul, măcar aş putea face o treabă cât de cât deşteaptă notând visele celorlalţi. better than nothing, eh?
ceva decupat în timpul povestirii. de aici ;):

Goodbye, Griselda...

Comentarii