polemica literatului autosuficient

ego: dupa ce ca aveti 3 cursuri, 2 zile pe sapt nici nu se fac toate?
ze: vai ce deșteaptă ești tu și cât de multe se fac la tine nu-mi vine să cred
ego: ai fi surprinsa ca acum vin toti profii si vor prezenta
ze: să prindeți cââât mai multe
ego: ma, macar aia vin si incearca sa ne faca, cumva, sa lucram. nu conteaza ca suntem sau nu prosti sau ca unii dau teme aberante (aka aia de sociologie )
ze: decât sociologie, mai bine un kkt. poti sa faci nimic foarte intens si aplicat. hai sa facem nimic.
ego: nu ti-am atacat domeniul si n-am zis ca al meu e stralucit insa am decenta sa trag spre obiectiv cand vine vorba de cat se face (lasa cum si ce se face. nu e neaparat inutil tot timpul doar pt ca eu ma plang constant).
nu mai arunca asa, fraze
ze: tu ai inceput mega discutia cu faptul ca nu-mi vin mie profii.
ego: si cand vin n-aveti ce face ca vorbeste unul-marele-intelept si cam atat. macar de-ati avea conflicte, sa  incercati sa ajungeti la ceva in timp ce discutati si sa nu fie doar asa...unilateral. unu' zice, toti sunt de acord (sau tac chiar daca nu-s) si se trece mai departe...
ze: prefer sa am o bibliografie misto si sa nu ma duc la scoala decat sa fac comunicare intens si din toate partile
ego: nu sunteti mai luminati si cred sincer ca e o carenta treaba cu falfaitul cursurilor. si stai, citesti si dezbati unde? in vise?
ze: nu-mi place sa dezbat
ego: cum naiba vrei sa te antrenezi si sa n-o dai in balarii cand chiar tre' sa argumentezi ceva? nu-s cine stie ce dezbateri la noi sau ceva dar sunt si cazuri in care oamenii incearca.
ze: ti se pare tie ca in invatamant ai nevoie de exercigtiul dezbaterii? mie nu
ego: mi se pare ca in formarea gandirii ok ai nevoie si de dezbatere si daca nu vrei invatamant in care sa conteze gandirea atunci sunt de acord, chiar nu conteaza dezbaterile si modul in care iti organizezi un sir de argumente. de-aia multi scriu asa, de-a-mpulea (am scris bine)? fara cap, fara coada, aruncand fraze care le suna bine, clisee blegoase si mai stiu eu ce. cand sunt intrebati ce-au vrut sa zica sau sunt contrazisi, au diverse reactii si ajung, de exemplu, la chestii care se bat cap in cap.
si acum hai sa fim seriosi...ca doar ai (si am) tot avut colegi si colege 3 ani, mergem pe 4. aia au citit o droaie din bibliografii (scenariu mental) si nu-s in stare sa-ti dea decat citate iar cand se iau de ceva, pierd coerenta.

[si in punctul asta subiectul fu schimbat brusc]

q.e.d.


*dezbatere si cu sens de questioning (pentru datile in care propria minte pare a nu fi suficienta)

Comentarii