Chestii disparate (pastrand linia ultimelor saptamani)

I-am trimis pe-ai mei la Gala Operetei...au fost impreuna, s-au intors de brat. Ajungand oleaca mai devreme decat ei acasa, am apucat chiar sa le fac morala ca au ajuns cam tarziu (meschinaria ,,copilului" care este pus, oarecum, in pozitia parintilor). Pentru cine nu stie cam cum se raporteaza ei unul la altul si, mai ales...cum ma raportez eu la ei si la fiecare in parte, chestia de mai sus poate parea banala.
Pentru mine, evident, nu-i...si tin sa o notez aici, sa mi-o reamintesc cand va fi sa fie. :)

Am iesit cu un om nou. Mi-a placut noul om. Asta m-a dus cu gandul la usurinta cu care ajung sa ma imprietenesc cu cate cinva. Si inca, most of the time, nu e vorba de persoane prea sociabile.

Apoi am ajuns iar in cercul in care incep sa ma simt din ce in ce mai bine. Nu trebuie sa ma identific ca fiind feminista pentru a rezona cu cele care se eticheteaza astfel. Asa-numitul safe space incepe sa imi para din ce in ce mai sigur si primitor.

Am si plans. Intr-un bar de roacheri. N-am fost singura. Oricat de superficiale imi pot parea relatiile dintre anumiti oameni sau chiar oamenii cu totul, ajung, uneori, la discutiile alea care zgandaresc centrul fiintei lor. Si pe al meu, in aceeasi masura. As fi scris mai pe larg in momentele alea. Dar cum am avut timp sa ma racoresc razand de oamenii dintr-un MC si dand vreo 2-3 telefone...Am ales, acasa ajunsa, sa le internalizez pe cat posibil.   

Si, din nou (cat sentement  in postarea de fata)...am plans azi dimineata. Vazand ultimul ep din Grey's. Nu imi mai pasa ca acel cineva radea de mine de fiecare data cand recunosteam cate ceva de genul asta. Imi pasa cand faze ca cea cu Yang in operatie imi readuc aminte ca nu e suficient sa fii doar bun in ceea ce faci. Ca atunci cand ajungi sa vrei (tare, tare, tare de tot) sa reusesti ceva, devii mult mai bun decat ai fi in mod normal. :)

PS: blogu' asta are 21 de oameni ca subscribers. le multumesc :)

Comentarii