Îngropaţi-mă pe după plintă

aceasta nu este o cronică



las pe seama unora din teatrologi (referindu-mă mai ales la cei ce se pregătesc a fi teatrologi) exaltaţi să exclame cuvinte goale precum ,,capodoperă", ,,sublim", ,,o lecţie despre viaţă aşa cum e ea", ,,zguduitor" sau altele aparţinând şirului. spun ,,goale" numai pentru că unii din ei şi alţii ,,mai învăţaţi" decât ei le fac aşa, din superficialitatea care nu îmi este, bineînţeles, nici mie necunoscută.


dar astăzi am avut ceea ce n-am mai avut vreodata într-o sală de teatru: o reacţie viscerală, puternic de sinceră - prin urmare. să înşir ideile, motivele prezente-n spectacol ş.a.m.d. mi se pare cu totul de prisos. nu mi-aş dori ca toţi să vadă ce am putut vedea astăzi. mi-aş dori ca măcar câţiva, din cei care vor reuşi să ajungă la spectacol, să rămână pe gânduri şi, poate, să aibă ceva asemănător fiorului îngropat dar scormonitor pe care încă îl păstrez.


voi vrea să revăd spectacolul ăsta. însă s-ar putea să mai treacă ceva timp până să mi se-aşeze şi calmeze gândurile şi senzaţiile.


http://bulandra.ro/ro/spectacole/plinta.html





Comentarii