Deturnări

Am scris titlul ăsta acum vreo 8 ore. De fapt, apucasem să scriu numai ,,deturn" când am fost întreruptă pentru a nu-mai-ţin-minte-câta oară.
Nişte texte pe care m-am străduit să le citesc, printre picături*:
Scientific Advertising a lui Claude C. Hopkins
şi Ogilvy On Advertising. M-au interesat, în principal, pasajele despre ce sa faci (dar, mai ales, ce să nu faci) ca să vinzi chestii din cele mai variate: de la produse ce presupun un grad mic de implicare din partea potenţialului consumator (spumă de ras, detergenţi, cârlige de rufe, nah, tot ce vreţi de genul ăsta) la produse de tipul pachetelor turistice (oh, da), maşinilor, electrocasnicelor, hainelor etc.

*Picăturile:
-> lucrul la nişte poze pentru site, revenirea la varianta de dinainte => dude, it was like wasting my time (oh, well, se-ntâmplă);
-> chitchat cu diverse şi pe diverse (uneori a fi online doar pentru linkul pe care l-ai trântit la status pare să nu merite efortul de a fi nice cu cei ce ignora semnul "busy");
-> hai_la_ masă-ul enervant care pică tomai cand reuşeşti să închizi o fereastră şi să-ţi arunci iar ochii pe text;
-> calculele privind durata drumului de luni, spre facultatea cu examene şi neclintită de grevă;
-> zgomotul de alarmă, tramvai, ambunanţă şi sudură suprapuse.

Comentarii