and I left. with the wish of driving faster than anyone.
am coborat la aviatori, cu haita de marlani ce de-abia fusese data jos cu forta de paznicul furios. in sfarsit le-am vazut utilitatea oamenilor cu bastoane si moace incruntate, platiti parca sa fie acolo pentru a avea grija de reclamele care impanzesc metroul si de scaune (ah, de cate ori n-am auzit pe cate unul zicand ca zgarii patrimoniul cu ghiozdanul).
n-am carnet, n-am masina, alea erau singurele ganduri cu care m-am urcat in taxiul ala. mai am 40 de lei. daca va cer sa ma duceti, macar pe kiseleff si magheru cu cel putin 100 la ora, ma luati? si daca iau amenda? vreti sau nu, e ok oricum.
sa fi vazut luminitele cand trecusem deja de 110. e ceva, pentru un om ce nu trece de 6 km pe ora in mediul lui natural. m-am oprit pe o straduta, aproape de unirii. omu' era zambitor, de parca incheiase o afacere buna.
nu stiam ca gasesti prostituate asa de aproape de centru. e de ajuns sa mergi prin spatele magazinelor, pe stradute putin luminate. e o generalizare, desigur. singura tipa de genul pe care am vazut-o mi-a intins pachetul ei de davidoff (la cerere). am aprins si am ramas asa, langa ea. m-a intrebat daca nu vreau mai mult. preconceptii. I'm full of them. m-am gandit instant la sifilis si altele de genul. normal ca nu voiam. dar nu era, neaparat, vorba despre asta. doar pentru ca interpretez unele lucruri cumva pe baza anumitor semnale pe care le da (sau imi pare ca le da) celalalt nu inseamna ca stiu.
n-ai cum sa dai mai mult decat ai...cu filosofia asta am ajuns inapoi la metrou, innabusind eventualele milogeli pe care le-as fi putut face vreunui alt taximetrist.
e o chestie inutila. inca simt fumul si amorteala aia placuta. am stins-o, in gand, inainte sa fi ajuns chiar la coltul blocului.
nu ma mai scula maine, ma voi trezi cand o fi.
bine.

Comentarii