Sesiune cu blog-in şi blog-out

Şase examene şi trei eseuri în 6 zile - stare: lăsaţi-le şi pe următoarele să vină la mine!

Clasicul:


Persoana omniprezentă în viaţa mea spune că mă simt mai smart în sesiuni pentru că primesc, în sfârşit, feedback.

Înşiruirea săptămânii ce mai are un examen să treacă:
examen gen Cambridge combinat cu probe total străine lui,
eseu cu titlu cvasi-pompos (Considerations on Female Emancipation: Darwin's Contribution),
Poulet, Hrisch, Jakobson, Shklovsky, Riffaterre, Jauss, Durand, Bakhtin, Derrida, Fowler (încă sunt în extaz că am găsit pe cineva care a folosit ideea ,,asemănărilor de familie" - Wittgenstein în studiul literaturii),
Bergson, Levinas,
Dinu (cu a sa comunicare interpersonală), Wittgenstein pus alături de mari luminaţi ca Plotin şi sf. Grigore de Nyssa (!!??), Saussure all over again, Carl Rogers, Zlate cu limbajul lui divin (not), Jung (şi iată momentul în care am interiorizat răbufnirea mea, sătulă de încadrări şi tipologii),
Melville, Crane, Whitman, Dickinson, Dreiser, Twain, H. James, W. James, K. Chopin, Stevens, Pound şi cea (Gertrude Stein) al cărei Q.E.D. îl caut pe net de trei zile fără succes.

Ce amalgam de oameni, eh.
Măcar am avut timp să mă gândesc la anumite chestii. Citirea mecanică nu lasă loc decât gandurilor la mâncare, somn sau săruturi.

Mă pregătesc intens pentru oralul de mâine.
Worms Reloaded scrie pe monitor.

blog-out

Comentarii