Despre pro lex (dot ro)

Să mă ierte colegii de echipă dacă dă vreunul pe aici şi se simte aiurea că am scris despre asta, dar n-am de gând să mă abţin. :)
-unul din paradoxuri: cum să zici că regreţi dar să recunoşti ca nu vrei sa faci altfel? e clar. fie ştiu ca n-ar avea nimeni nimic de obiectat, eu de regretat şi aia e o formulă pusă ,,doar aşa" fie nu-mi pasă-

După câteva amânări de deadline-uri, am reuşit să începem să punem cap la cap părţile proiectului pe ONP (org nonprofit). Din suculenta listă ne-am ales Sindicatul Naţional al Poliţiştilor şi Vameşilor „Pro Lex”. Ceea ce urmează acum sunt pure observaţii care m-au râcâit, amuzat, indignat în ultimele zile.

1. La cât de proastă e imaginea Poliţiei române (cu care e confundat sindicatul şi e evident de ce), nu văd cum un sindicat ar putea să schimbe asta. Bun până aici. Problema e că nici măcar nu îşi propun asta. Detalii despre campaniile desfăşurate sunt inexistente, avem ceva aruncat despre victimele unor inundaţii. În rest, am putea trece la secţiuni precum ,,Investiţii Pro Lex" de unde observăm că

,,Sindicatul “Pro Lex” a dotat cu echipament performant echipele de fotbal ale membrilor. Pana in prezent au fost repartizate 53 seturi de echipament sportiv."

,,Liderii si membrii ProLex din cadrul Sectiei 25 Politie DGPMB au renovat toaletele Sectiei 25 Politie."

2. Victorioasă, am dat de pagina numită ,,Campanii". Am găsit doar una, însă stralucită:

,,PRO LEX a continuat campania de imbunatatire a conditiilor de munca ale membrilor de sindicat prin repartizarea a inca 25 de calculatoare si 20 imprimante.
Acestea au ajuns la Prahova, teleorman, Dambovita, Bucuresti, tulcea si Covasna."


3. Hai că dacă nema mişcări pentru imagine (aşa, de pragmatism), nema transparenţă, sponsori care n-apar şi ciudatul fond pe care îl au doar din cotizaţiile membrilor, măcar să fim sensibili şi drăguţi. Aşa că:
- facem imn (versuri ,,Pro-Lex, Pro-Lex, mândri să fim Pro-Lex, suntem puternici fiindcă ne-am unit, cu Pro Lex visele s-au împlinit")
- facem şi poezii (,,Realitate"- prin formă, se trădează a fi un crunt manifest împotriva postmodernităţii; ,,Ora de vârf" inspirată din tumultul observat din maşina de servicu)

...măi...dacă o ducem bine...ce mai contează?

Comentarii