Licenţă (beta): mulţumiri

E vremea să fac ce de-abia aşteptam să fac de câteva luni bune.
Recunosc că v-am minţit pe unii dintre voi dând rapoarte eronate privind nr de pagini scrise. Desigur, au existat şi momente în care aveam cate 12-13 şi ştergeam iar de rămîneam cu 3, 4. Licenţa asta n-a fost scrisă în astea 2 zile ci în tot timpul cât am vorbit cu voi despre ea şi cât aţi tras de mine sa o scriu. Îi spuneam cuiva ca aş fi putut da copy-paste cu toate mesajele de încurajare, ameninţare, disperare pe care le-am primit de la voi de câteva luni încoace şi ar fi ieşit lejer o licenţă subţirică, de vreo 100 şi ceva de pagini.

Here is the list, people:
Ram şi logodnica sa, Licenţa, vă mulţumesc!!!

Ţie,

Maria, Daniel, pentru că v-aţi ţinut de Facebook şi de mine şi aţi ştiut să mă faceţi să cred că voi reuşi să o termin

Andreea, pentru că dacă nu îi mai dădeam o şansă atunci, cu tine, poate nici acum n-aş fi privit-o pe Horti cu îngăduinţă şi cu siguranţă n-aş fi ştiut ce e de luat din Wittgenstein să iasă o treabă faină

Lee, singura persoana căreia i-am dat licenţa întreagă şi chiar a citit-o. :D Mulţumesc pentru sugestii.


Anda, pentru ultimatumurile gen ,,nu ne vedem până nu ai 15 pagini"

Fernanda, pentru contabilitatea aprigă şi pentru încurajările trimise de ceva timp încoace (oare când vom scrie licenţa nr. 2 o să primesc mesaje de la profu' de acum?)

Profului, pentru răbdarea cu care nu m-a grăbit, pentru...well...indicaţiile de ordin ,,tehnic" (p-urile şi nişte majuscule de la notele de subsol, litere uitate etc.)

Liliana, pentru ZE BOOK şi pentru faptul că ai reapărut într-un moment important (ce silly sună "my ex-best friend" acum)

Gabi care, cu agitaţia ta, ai reuşit să mă mişti să trec de pragul critic (alea 2 p dar încă n-am titlul definitiv)

Miruna, omul căruia îi voi dona plămânii după moarte. Ai reuşit să mă calmezi lăsându-mă să te fumez (all day, all night)

Aida, pentru că n-aş fi avut conştiinţa curată să mă apuc de licenţă dacă aş fi ştiut că nu ni te vei alătura la masacrele scrise de dinainte de susţinere


Vouă
,

Părinţilor, că de câteva zile reuşiţi să nu mă mai întrebaţi chestii şi vă daţi din calea mea când ies cu ochii scoşi după un pahar cu apă

Colegilor CRP-işti care încă nu vă apucarăţi şi îmi dădurăţi speranţe că încă se poate

Colegilor filologi pentru bere şi discuţii care începeau ex abrupto: ,,bă...când scriem noi licenţa?"

Altui personaj colectiv care verifica starea licenţei from time to time şi care revenea cu mesaje ce mă izbeau fix cum o face, zi mutată cu zi mutată, calendarul din bucatarie, în fiecare dimineaţă când scormonesc prin farfurie

Geo, Ileana, doi oameni noi de care chiar simţeam nevoia în perioada asta

Tuturor celorlalţi care mi-au ţinut gândurile departe de lucrurile non-licenţă-care-dureau.

PS: dacă iau scrisul, voi pune această pagină după bibliografie. să aibă comisia ce citi. :)

Comentarii