poveştile de dimineaţă

care-ţi fac ziua mai puţin banală

(din acest post veţi afla chestii atât de personale că-mi vine să roşesc numa-numa)

am chef de ness şi voi molfăi nişte brioşe de duzină mai încolo, pe lac.

overture (ceva de demult):


am aflat ce-am ratat. festivitatea de absolvire de la filologie, păzea:

MOTTO: ,,hai, modifică ala. e prea harsh pentru unii oameni.
poate că e timpul ca oamenii să citească şi chestii care să îi mişte cumva, cu riscul de a o lua personal. nu modific că n-am de ce. înjurături? observaţii?"

,,incepe gaudeamus igitur, noi stateam in ultimul rand imbracati in civil si se intamplau chestii pe scena...

apoi...cica strigarea catalogului fara noi, bineinteles...ca n-am cotizat

prezentatoarea s-aude strigată....''asta sunt eu!!'' - la ea erau diplomele si i le dadea decanului sa le inmaneze...ii da dimploma decanului care i-o da ei inapoi

sefa de discursuri: ''o sa incerc sa fiu spontana'' si a citit un discurs megacliseizat de pe o foaie pe care o ascunsese sub tribuna

apoi se termina, ii cheama pe scena pe toti, noi iesim...si zic eu...ba, ma intorc sa vad ce se mai intampla. cand intru la loc: toti pe scena si canta ''we are the champions''

ies in fuga sa anunt afara, intram din nou, se termina queen si ce crezi?

(intervenţia informată a ego-ului): drumurile noastre toaaate... si decanu'?

decanu' saracul era nevinovat, nush ce cauta pe-acolo

e vina lui. se pare ca iadu', pentru el, e sa asiste o data pe an la ceremonii d-astea pt toate secţiile si sa vada ce a lasat sa scape din universitate..."


încerc să mă detaşez de o anumită bucată care îmi îmbâcseşte rămăşiţele de materie cenuşie de câteva săptămâni încoace. poate merge azi cu o carte, o biclă, nişte muzică, friends with smth in common and a little color.

(,,am vazut că te place o oaie şi-ti dă like-uri
mda. ştiu
. ieri am aflat că n-ar fi singura. oh joy!")

Comentarii