[Iata] Cum e cu putinta sa arunci si sa pleci

- Copilul ala de vindea carti in gara la Ploiesti. De l-ai intrebat ce vrea sa se faca atunci cand va fi mare iar el a raspuns: ,,Un om normal.".
- Portiunea de drum pe care o sorb cu mizeria si ciulinii ei de fiecare data cand trec prin ea. Pe-acolo, pe undeva, nu stiu exact unde (si ce trist si scurt ar fi daca as sti), sta cineva drag. O persoana pe care o vizitez cu mintea de fiecare data cand plec sau revin. Un laitmotiv al existentei mele.
- Tabara de care imi amintesc din cand in cand, mai ales cand mai plec pe undeva. Mi-ar placea sa am tragerea sa povestesc si aici chestiile extraordinare de care am habar, ordonate cronologic, nelapidar.
- Verile pe care, pana nu demult, le uram pentru ca erau calde, lungi si ne tineau departe.

Comentarii